זלנסקי בטון מפויס: "אסירי תודה על המאמצים לקיים שיחות"

שלמה ריזל No Comments on זלנסקי בטון מפויס: "אסירי תודה על המאמצים לקיים שיחות"

זלנסקי פרסם סרטון מפויס לאחר הנאום התקיף שלו מול חברי הכנסת: "אנו אסירי תודה על כל מאמץ לקידום מו"מ עם רוסיה, לרבות שיחות בירושלים – אם יתאפשר, ירושלים זה המקום להשיג בו שלום"

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום העשרים ושישה ללחימה באוקראינה: נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי פרסם הלילה (בין ראשון לשני) סרטון מפויס לאחר הנאום התקיף שלו מול חברי הכנסת, בסרטון אומר זלנסקי "אנו אסירי תודה על כל מאמץ לקידום מו"מ עם רוסיה, לרבות שיחות בירושלים – אם יתאפשר, ירושלים זה המקום להשיג בו שלום. לישראל ישנם אינטרסים שקשורים להגנה על אזרחיה ואנחנו יודעים את זה", דברי זלנסקי.

עוד אמר זלנסקי: "זה כבר היום ה-25 מאז שהצבא הרוסי מנסה לשווא למצוא "נאצים" דמיוניים שמהם הם לכאורה רצו להגן על עמנו. בדיוק כפי שהם מנסים לשווא למצוא אוקראינים שיפגשו אותם עם פרחים. והכי חשוב, הצבא הרוסי לא יכול למצוא דרך הביתה".

ולזירת הלחימה: לפחות ארבעה בני אדם נהרגו בהתקפה של הרוסים על מרכז קניות בבירה קייב, עשרות נוספים נפצעו, וכמה בניינים ומרכז קניות נהרסו במתקפה. בעיר סומי פגעו הרוסים במיכל אמוניה, החלה דליפה ברדיוס של חמישה קילומטרים.

אירנה ורשצ'וק, סגנית ראש הממשלה של אוקראינה, דחתה הלילה את קריאתה של רוסיה לכוחות האוקראיניים בעיר מריופול להניח את נשקם, ואמרה "לא יהיו שיחות על כניעה ועל הנחת הנשק, כבר הודענו זאת לרוסיה".

קודם לכן הלילה הודיע משרד ההגנה הרוסי כי אוקראינה נדרשת להודיע עד שעות הבוקר המוקדמות אם בכוונתם של כוחותיה במריופול להיכנע, ולאפשר "פינוי בטוח" של תושבים ממסדרונות הומניטריים לכיוון מזרח ומערב.

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן יצא ביום שישי לוורשה שם ייפגש עם עמיתו הפולני וידון עמו בתגובה עולמית למשבר ההומניטרי שגורמת רוסיה בלחימה באוקראינה. יצויין כי פולין היא המדינה שקלטה את המספר הרב ביותר של פליטים מאוקראינה.



0 תגובות